Emlak Broker - Mortgage Broker


Konut Kredisi Mortgage Kredi Faizi Emlak Piyasası Gayrimenkul Sektörü Haberler Makaleler Tavsiyeler Barındıran Kaynak Platform.Artık sitemize www.emlakbroker.com adresinden de ulaşabilirsiniz.

Korkunç hikayeler, Korkunç emolar

Etiketler: |

okula gelirkenbir kedi ölüsü gördüm .okula gidince dersimde gözüme bi kedi tüyü kaçtı sonra dersimde ölü kediyi hatırladım öğle yemeği olmuştu.sonra kedinin yanına köpek ölüsü de gelmiş. köpeğin yüzü çok fena bir şekilde çizilmişti .öğle yemeğinden gelince zil çalmamıştı okula bi girdiğimde bi kişinin gözünden kan akıyordu. derse girdik bi kişinin gözüne benim gibi tüy kaçtı.zil çaldı. dışarıya çıktım .bir öğretmenin gözü kanlıydı.zil çaldı içeri girdik herkesin gözü kanlıydı. sonra okul çıkışı oldu bi eve gittik . cem ile mert ile zeynep ile hüseyini çağırdım.sonra bir eve geldik aynı gördüğüm .kedi ve köpek ölüsü gördük .sonra köpeğin gözünde bir arı ve sinek köpeği yemek için kavga ediyorlardı.ama merdivenden ikinci kata çıktık orada dört adam bir kız çocuğu gördük.üçüncü kata çıktık hüseyinin gözü kanlıydı . dördüncü kata çıktık dördüncü katta organ mafyası gördük.organ mafyası 80 aileyi öldürmüştü. hemeb kaçtık ama zeynep koşamadı sonra ayağı taşa takıldı sonra organ mafyası gelip zeynebi öldürdü sonra kaçtık.inanın bu anlattığım masal gerçek

Benzer Yazılar



Widget by Hoctro | Jack Book

0 yorum: